GEZMELER

9 Eylül 2012 Pazar

CİVAN PERÇEMİ

Adetim gecikiyor, ağrım çok oluyor, sistit olup duruyorum anca ilaçla geçiyor ya da iltihaplanma
şikayetim var diyorsanız bu yazıma kulak kabartınn.
ben civan perçemine gerçekten bayılıyorum resmen doğal kurtarıcı
internette yaptığım araştırmalar sonucu tanıştım bu bitki ile çokta memnun kaldım
çoğu arkadaşımada denettim ve gerçekten onlarında dermanı oldu bu şifalı bitki
inşallah sizede derman olur.
YAPILIŞI
1 büyük fincan sıcak suya 1 tane civan perçemi çiçeğini koyalım yanlız abartmayın
 çok acı oluyor içemezsiniz fındık büyüklüğünde olmasına dikkat edin
fincanın ağzını bir tabakla kapatıp 5 dakika kendi kendine demleyip
ılık ılık içelim. ben çok faydasını gördüm haplara gömülmeyin bu tamamen doğal.

SEVGİLER..

5 yorum:

  1. canım civam perçemini bende kullanıyorum kadınlar için bulunmaz nimet birde rahimdeki mantarada iyi geliyor...
    bol şifalı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten dediğiniz gibi bulunmaz nimet.
      haplara ilaçlara kimyasallara yönelceğimize
      böyle doğal ürünlerle şifa bulabiliyorsak
      ne mutlu bizlere
      allah çaresiz dertler vermesin kimseye.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok şükür iyiyim teşekkürler
      buralardayım merak etme;)

      Sil
  3. Kesinlikle deniycem, yukarıda bahsettiğin şikayetlerle boğuşup durdum koca yaz:(. İki kutu antibiyotik bitirdim:(.Ne varsa bitkilerde var, iyi haftasonları, sewgiler...

    YanıtlaSil