GEZMELER

10 Mayıs 2016 Salı

MAYBELLiNE COLOR TATTOO CREME DE NUDE 93


Anneler günü indiriminden aldığım bu ürünü bulmak için 3 gratis 1rossman gezdim. 
Her tonu var bu renk yok derken Mithatpaşa Eve mağazasında buldum.

Buldumda umduğumu pek bulamadım.
Krem far olunca benim beklentim hafif nemlendiricili yumuşak kolay sürülebilen
bir far çıkmasıydı haliyle.
Peki ne buldun derseniz
Rengi tam benim istediğim gibi sarı alt tonlu harika bir renk

Rengine bayıldım fakat yapısı bana çok kuru geldi.
Göz kapağıma çok zor uyguladım (ben parmağımla uyguladım)
öyle nemsiz bir yapısı varki sürerken parmagımı kaydıramadım dahi hemen sabitlenip kaldı
sonuç olarak kuru bir görüntü yarattı.
Diğer denememde parmağımla kaydırmadan pıt pıt hareketlerle uyguladım
Bu seferde hemen sabitlendiği için dağıtamadım çok kalın kaba bir görüntü oldu.
Kalıcılığı desem bir harika zar zor bebak ile çıkardım.
Yani kısacası büyük bir beğeni ve arayışla kavuştuğum bu ürünle iyi anlaşamadım
Herkesin zevki farklı beğenenide çok olucaktır eminim.
Almak isteyenler için anneler günü indiriminden 11 TL aldım.

Sevgiyle kalın..

14 Ağustos 2015 Cuma

BEPANTHOL

Bepanthol ve trnd ailesine teşekkürler.
Bepanthol kremi parabensiz olduğu için ve cildime iyi geldiği için tercih ediyorum.
Şimdi trnd sayesinde sevdiklerimide bu kremle tanıştırma fırsatı buldum

28 Nisan 2015 Salı

GLİSS MİLLİON GLOSS

Merhaba
Fikrimühimden gelen bu güzel şampuanı deneyimleyip
Sevdiklerimle paylaştım 5i onlara 1i bana
Şampuanla ilgili ilk izlenimim kokusunun harika olması
ve saçımı ağırlaştırmaması oldu









17 Mart 2015 Salı

REXONA BLACK +WHİTE

Fikri mühimden bugün yine güzel bir kargo aldım
Beyaz giyisilerin üzerinde sarı leke bırakmayan @rexona black+White deodorantı
eşimle birlikte deneyimlememiz için gönderen @fikrimuhim e  @rexonaturkiye ye teşekkürler.
Kargo gelince hemen denedik kokuları gerçektende çok güzel
Ben deodorantın fresh kokulu ferah kokulu olmasını seviyorum
Black + White deodorantta tam istediğim tarzda çıktı.
Hatta erkekler için olanı dahada güzel biz beğendik.
paketin içinde 10 adette yüzde 50 indirim kuponu çıktı
bunlarda tanıdıklarımıza verilmek üzere ayrıldı


12 Mart 2015 Perşembe

MERYEM ANA EVİ

6 martta evlilik yıldönümümüzdü ve gezimizin o günkü duraklarından biride
Meryem ana eviydi mum yakıp dilekler diledik
Çaput yerine yine dileğimizi yazıp bağladık
Çok güzel enerjisi yüksek huzurlu bir yer
Bizde bol bol dua edip dilekler dileyip gezimize devam ettik



9 Mart 2015 Pazartesi

YEDİ UYUYANLAR

Şirince gezimizi bitirdikten sonra yine selçukta olan
yedi uyuyanları görmeye gittik.
Malum insanlarımız yıkıp döküp yazılar yazmayı
sevgililerini yüzyıllık tarihimize kazımayı sevdikleri
için mağaranın önündeki kapı kilitliydi.
Bizde uzaktan bakıp fotoğraflarını çektik.
Selçuğa giderseniz uğramanızı tavsiye ederim
Ordaki yaşanmışlığı görüp bir havasını soluyun derim.
buraya giriş ücreti alınmıyor küçük bir yamaca çıkıp mağaranın önünden
bakıp çıkıyorsunuz.





7 Mart 2015 Cumartesi

ŞİRİNCE GEZİSİ

Dün evliliğimizin 5. senesiydi
Bu sene değişik birşeyler yapıp Selçuk şirince, artemis tapınağı,
Meryem ana ve kuşadası tarafına bir gezi yaptık.
İlkönce Selçuk merkezden şirince yoluna girip 3km lik bir dağ tırmanışından
sonra şirince köyüne geldik. Buraya gidenlere söylüyeceğim ilk şey girişteki
otopark yerine içerdeki otoparka arabanızı koyun çünkü
girişteki 10lira içerdeki 5lira biz biraz kazıklanmış hissettik açıkçası.
Şirince gerçekten çok şirin ve sessiz bir köy
insan dinlendiğini hissediyor.
Şaraplarıda bayağ meşhur size 2. tavsiyem her dükkanda durup
bu güzel şaraplara bakmanın bir sonu var bu güzel şaraplarla
kafanız gerçekten güzel oluyor hele bir ballı tarçınlı şarap var ki
denemeden dönmeyin derim gerçekten harika bir şarap.





Hediyelik eşyalarıyla, şaraplarıyla, değişik sabunlarıyla şirince gerçekten bir harika..



10 Şubat 2015 Salı

İZMİRDE KAR

Buda karmı dediğinizi duyar gibiyim ama biz İzmirlilere göre
bu tutan bayağ bir kar;)
Soğuğunu kaç gündür çekiyorduk en sonunda kendinide gördük
İzmirde bukadarınada şükür


9 Şubat 2015 Pazartesi

NESCAFE CLASSİC & NESTLE COFFEE MATTE KAHVE KREMASI

İzmirde hava buz dışarıda karla karışık yağmur
İçimizi ısıtan bir kargoyla güne başladık
Teşekkürler  @fikrimuhim @CoffeeMateTR
#KeyifiKöpürt nestle coffe matte kahve kreması ile kahvemiz
köpüklü ve nascafe tadını bastırmayan yumuşak içimli bir kahve oldu





Denemeyenlere tavsiyemdir.

9 Ocak 2015 Cuma

MERHABA



Şu soğuk günlerde içiniz bu bebişle ısınsın istedim
Çiflikteki minnoşla size bir merhaba deyip kaçıyorum
Hayvanları sevelim eziyet etmeyelim
onlar bize rabbimizin emanetleri

Sevgiyle kalın..

21 Ekim 2014 Salı

ÖDÜLÜMÜ ALDIM


Sevgili sade ve derin bloğunun sahibi
bana bu güzel ödülü hediye etti
ona çok teşekkür ediyorum
sizide bloğuna http://sadevederin.blogspot.com.tr/ burdan yönlendireyim
bende bu ödülü beni takip eden kabul eden arkadaşlarıma gönderiyorum

16 Ekim 2014 Perşembe

AVON FACE PEARLS ALLIK




Bu allığı yaz başında alıp çok memnun kalmıştım.
Niyemi? rengini fazla vermeyip cilde sadece ışıltı katmasından..
Ben allık olarak değilde genelde makyajım bittikten sonra
pofuduk bir fırça ile aydınlatıcı uygular gb kullanıyorum
ve gayet hoş sağlıklı bir görüntü elde ediyorum.
Almadan önce baya tereddütte kalmıştım çoğu kullanıcı yorumlarında renk vermediği
için preslediklerini ya da bir kenara koyduklarını okudum
Fakat aldıktan sonra iyiki almışım dediğim ürünlerden oldu
Işıltıyı seviyorsanız bu ürüne bir şans verin derim..

14 Ekim 2014 Salı

THE BALM- BALM SHELTER LİGHT CLAİR





Merhabalar izmirde sıcacık güneşlimi güneşli bir hava var
Böyle havalar enerjimi yerine getiriyor
Mutluyum huzurluyum ee ozaman bloğuma girip sizlere post hazırlayayım demi??
Bayram indiriminde gratisten aldığım balm shelter ile pek sevişir olduk bugünlerde
Ben ki bugüne kadar bb cc fondöten kullanmamış biri olarak bu ürünü
ayıla bayıla kullanıyorum.
Yüzüme verdiği sağlıklı ışıltı, cilt tonumu eşitlemesi, kuru cildimi pul pul yapmaması,
miss gibi kokusu, parabensiz oluşu ve spf18 içermesi (dahada sayarımda siz sıkılmayın diye
kesiyorum) beni kendisine bağladı;)
Bloggerlar bukadar övmekte haklıymış
Ben dışarı çıkmadan 1 saat önce cildim bayağ kuru olduğu için
nemlendiricimi sürüp yarım saat sonrada balm shelterı sürüyorum
Sizin cildiniz benim gb çok kuru değilse direk sürebilirsiniz
2 haftadır kullanıyorum sivilce yapmadı
Ben aradığımı bu üründe buldum darısı başınıza.

23 Eylül 2014 Salı

WET N WİLD Creme brulee

Wet n wild markası gratislere geldi geleli bloglarda en sık gördüğüm marka oldu
Bloggerler comfort zone, nutty ve creme brulee yi öyle çok aradılar,
peşinden koştular ve sonunda bulup anlattılar ki..;) bende gratis ziyaretimde bu markaya
kayıtsız kalamadım ve standta son kalan brulee yi Karşıyaka gratisten aldım




Farı ilk gördüğümde küçücük olmasına çok şaşırdım1.7g minnacık bir far.
Rengi mat ve tam bir kemik rengi göz kapağımda birikme yapmadı(bu benim için önemli)
Bu far günlük makyajımda tüm göz kapağına sür bir eyeliner bir rimel ve hazırım;) oldu resmen
Kısaca ben beğendim zaten herzaman kullandığım neredeyse her markada olan bir renk
Bittikçe alırım yapısının yumuşacık oluşu ve çok fazla tozutmaması hoşuma gitti
Gratislerde bulabilirsiniz fiyatı 6.50TL son kuruşuna kadar haketti benim gözümde..

Sevgiyle kalın;)

21 Ağustos 2014 Perşembe

BENDEN



Sen ne güzel bir yersin fethiye..
Benden haberler; hala iş arıyorum memur ya da sözleşmeli personel olursa dadundan yinmeeez..
Kardeşim oldu 7. ayında maşallah rabbim bana böyle bir sevgiyide tattırdı minnettarım
Hergün buralardayım ama yazcak hiçbirşey bulamıyorum
hepinizi takip etmekle meşgulüm
Haftaya iş görüşmem var heyecanlıyım hayırlısı olur inşallah

8 Mart 2014 Cumartesi

ALİN'STE EVLİLİK YILDÖNÜMÜ

Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun..
6 mart evlilik yıldönümümüzdü
Kutlamak için alin'si tercih ettik

 
 
Yemek tercihimiz tavuktan yanaydı
Kasap kızı olduğum için dışarıda kırmızı et yiyemiyorum
Güzel bir yıldönümüydü
Hatırlamak ve hatırlanmak önemlidir..
 
 
SEVGİYLE KALINN..

25 Ocak 2014 Cumartesi

MAYBELLİNE 210 THAT'S MAUVİE RUJ

Merhabalar..
Bugün size yaklaşık 2 hafta önce alıp çok memnun kaldığım
maybelline 210 numaralı rujundan bahsetmek istiyorum
Kış aylarında bir rujdan beklediğimiz tek şey nemlendirmesi ise
İşte o nemlendirme bu rujda mevcut
Daha dudağınıza sürerken yumuşacık kayıp gitmesinden kendini belli ediyor
Renk vermesi desen bir o kadar iyi
Kokusuna gelirsek sizinde benim gibi koku takıntınız varsa
Bu ruj tam bir Hindistan cevizi kokuyor bence harika
Rengi bence herkeste olması gereken bir ton yani ben her makyajımda kullanabilirim
Lila gibi hatta bazı bloggerlar nude tonlarına yakın olduğunu söylemişler
Neyse ben zevkler ve renkler tartışılmaz deyip
Bu çok beğendiğim ve gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim rujun fotoğraflarıyla
sizi başbaşa bırakıyorum




Fiyatına gelirsek ben gratisten 10 liraya aldım
Rujun rengi fotoğraflarda hep pembe gibi ve ışıltılı çıktı
Fotoğraf sizi yanıltmasın ruj yağlı olduğu için parlama yaptı içinde sim yok
Ruj ihtiyacınız varsa bu ruja bir bakın derim
Benden bu kadar..
Sevgiyle kalın..

15 Ocak 2014 Çarşamba

BEBEK HAZIRLIĞI

Yarın beklediğimiz gün..
Bebişimiz geliyor bana kardeş geliyor hayırlısıyla
Bugün takı yastığı ve bebek magnetlerimizi yaptırdım
Eksiğimiz kalmadı tek eksiğimiz alara
Allah sağlıkla sıhhatle kavuştursun inşallah..


Sevgiyle kalınnn..

23 Aralık 2013 Pazartesi

KAZAK ALIŞVERİŞİ2

Yeni haftaya bu güzelliklerle başladım
Alışveriş candır..



Sevgiyle kalın;)