GEZMELER

25 Ocak 2014 Cumartesi

MAYBELLİNE 210 THAT'S MAUVİE RUJ

Merhabalar..
Bugün size yaklaşık 2 hafta önce alıp çok memnun kaldığım
maybelline 210 numaralı rujundan bahsetmek istiyorum
Kış aylarında bir rujdan beklediğimiz tek şey nemlendirmesi ise
İşte o nemlendirme bu rujda mevcut
Daha dudağınıza sürerken yumuşacık kayıp gitmesinden kendini belli ediyor
Renk vermesi desen bir o kadar iyi
Kokusuna gelirsek sizinde benim gibi koku takıntınız varsa
Bu ruj tam bir Hindistan cevizi kokuyor bence harika
Rengi bence herkeste olması gereken bir ton yani ben her makyajımda kullanabilirim
Lila gibi hatta bazı bloggerlar nude tonlarına yakın olduğunu söylemişler
Neyse ben zevkler ve renkler tartışılmaz deyip
Bu çok beğendiğim ve gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim rujun fotoğraflarıyla
sizi başbaşa bırakıyorum




Fiyatına gelirsek ben gratisten 10 liraya aldım
Rujun rengi fotoğraflarda hep pembe gibi ve ışıltılı çıktı
Fotoğraf sizi yanıltmasın ruj yağlı olduğu için parlama yaptı içinde sim yok
Ruj ihtiyacınız varsa bu ruja bir bakın derim
Benden bu kadar..
Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder