GEZMELER

1 Mart 2013 Cuma

MİMM

AYCELİMM BENİ MİMLEMİŞ DÜRÜST OLUCAĞIMA SÖZ VERİP BAŞLIYORUM
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

SORU 1 ; En son kime yalan söyledin , neden?
Şuaralar birtek kendime yalan söylüyorum
Sen yaparsın gözde sen gidersin gözde
Canın sıkılmıyor keyif yap işte diee hepsi yalannnn
Ensem kalın valla herişimi kendim yapıyorum kendim koşturuyorum hayat zor..

SORU 2 ; Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta bulun.

Çevremdekilere bakıyorumda herkese yardım eden bir akrabası birşeyi var
ben evlendiğimden beri her işimi kendim hallediyorum
bir allahın kulu yerdıma ihtiyacın varmı demiyor
iş yaparken çoğu zaman ağlarım
ve tek başıma dışarı çıkınca çok tedirgin olurum
bu bayağ bir itiraf yazısı olmaya başlıyor diğer soruya geçmem lazım

SORU 3; Şu an istediğin işi mi yapıyırsun?

Şuan bir işim yok eşimle dükkana gidiyorum bazen

SORU 4 ; Mutlu musun?

çok şükür mutluyum allah sağlığımızı bozmasın

SORU 5 ; Keşke ?

Keşke benimde eskisi gibi bir çizgim planlarım olsaydı
Kaybettim

SORU 6; Sence ideal eş nasıl olmalı?
inan bilemedim şimdi karısının ağzının içine bakmalı
önce ailem yani karım ve çocuklarım demeli
eşini el üstünde tutmalı

SORU 7 ; Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

izmirdeyim hayatımın huzurlu olduğu mutlu olduğum sıkılmıcağım heryerde yaşarım


SORU 8 ; Seni en çok ne mutlu eder?

sevdiklerimle birarada olmak

yazlık biryerde deniz güneş
şuan güzel bir kar tatili
ama hiç birşey yoksa biscolata pia frambuazlı

SORU 9; Korkuların neler?
çocuk doğurup bakamamak para bakımından değil
yanlızım ve ya yapamazsam bunalırsam iyice diorum ve doğurmuyorum

SORU 10 ; Hayatında en çok utandığın an ?
lisedeyken kentkart doldurmaya gittik arkadaşımla
sabahın bir körü dersaneye yetişçez
çantamdan cüzdan die olmadık birşey çıkartıp açmaya çalışıyorum
arkadaşım yahu bırak şunu ben vercem diyor ben anlamıyorum
adam dindar bir amca gözlüklerinin üstünden pür dikkat elime bakıyor
ben hala açmaya uğraşıyorum bir baktım ki elimde ..
neyse arkadaşım parayı verdi ama kızardım bozardım
otobüse bindik dersaneye gidinceye kadar çatladık gülmekten
birdahada uğramadım oraya

SORU 11; Kendinde en sevmediğin özellik ?

iyiyim hoşumdur ama sinirlenince fena olurum
elim ayağım titrer ve yakar yıkarım
bu huyumu hiç sevmiyorum ama can çıkar huy çıkmazmış

bu mim için aycele teşekkür eder ve bu mimi gördüğüm kadarıyla
yapmayan

http://sirintarifler.blogspot.com/

http://ikisehirbirmeryem.blogspot.com/
http://dideminkurabiyekokulumutfagi.blogspot.com/

gönderiyorum
 

2 yorum:

  1. güzel cevaplar vermişsin canım...
    sorular zormuş :((

    en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım...
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. mimini cevapladım canım...

    YanıtlaSil